PARTYINFO
KILLSOUND
Datum konání: |
29.09.2006 - pátek |
Místo konání: |
Plzeň - Karlov |
DJs: |
Golpe, Chris Diaz vs. Drex, Samuel Benx, Techpower, Muerte, Irlbec, Mind, Sens, Alan Alda, The Opponent Bros a další |
Popis: |
start 20:00, vstup 50 czk |
Jak již bylo zmíněno, budou pro Vás nachystané dvě k prasknutí nabité stage. Na první speciálně ozvučené a osvětlené stagei předvedou své umění již zmínění schranz Djs a doplní je pětice zkušených západočeských technobijců: Drex, Chris Diaz, Mind, Irlbec, Crash a Techpower. Také jsme velice poctěni, že Vám budeme moci představit našeho speciálního hosta, kterým není nikdo jiný než Nix Fungate, proslulý svými bláznivými výstupy za gramofony. Na druhé podstatně klidnější stagei pak vystoupí Sense, Alain Alda, The Opponent Bros., Irlbec (se svým speciálním progressivním setíkem) a také se můžete těšit na méně známé, začínající Djs, kterým dáme prostor a čas hned v úvodu párty. Jsou to Djs: Patex, Allan De Mall, Lucky Luke a K-PAX.
Jejich profily naleznete níže.
Všichni jste srdečně zváni, tak se nenechte dlouho přemlouvat a přijďte se 29. září 2006 podívat! Rozhodně se máte na co těšit.
Nix Fungate
Pochází z Prahy, nyní je mu 21 let a poprvé se setkává s taneční hudbou zhruba roku 1999. K Djingu jako takovému se dostává o pár let později. Z počátku začíná u mixování techna, ale velmi brzo Nix přesedlá k více dynamickému a energickému, jeho povaze tak blízkému hard-technu, ve kterém našel "svůj styl". Začíná se také věnovat vlastní tvorbě a experimentování ve vlastních skladbách a v hraní samotném.
Během této krátké doby Nix Fungate vystoupil na řadě hard-techno akcí v ČR po boku například Roberta Natuse, Mark Og aka Masser, Herak, Home, Aton, Pietro, Pluschen, Golpe, a mnoho dalších.
Nix Fungate je mimo jiné členem crew serveru Schranz.cz a patří pod booking Brainwave.
Nix znám svým divokým, agresivním, místy až snad šíleným výstupem za gramofony do svých setů s velkou oblibou zapojuje i externí efektory Kaoss Pad 2 a AirFx, notebook (a to určitě není všechno…), aby posunul své sety zase o krok dál. Nebojí se také do svých temných, tvrdých setů vsunout i naprosto šokující a nečekanou pasáž podkreslenou samozřejmě hard-technem. Nix ovšem klade maximální důraz na to, aby jeho sety plném speciálních efektu, smyček, extremních samplů, …maximálně pobavil a vyřídily clubbery!
More info: www.nixfungate.com
Patex
Pochází z Domažlicka a s hraním teprve začíná. Kolem gramců a techna se motá již asi 2 a půl roku. Hrát na dva gramce začal před rokem a půl. Nemá ustálený styl hudby a do budoucna by chtěl kombinovat všechny hudební styly dohromady, popř. založit skupinu s živými nástroji v doprovodu techna, junglu, atd. Již od mladých let se věnoval hudbě a to dechovým nástrojům. Začalo to zobcovou flétnou později příčnou a nakonec saxofon. Také tančil latinsko-americké tance a to bylo to co ho přivedlo postupně k technu. Tak jako v mixu i v tanci je třeba udělat něco na určitou dobu. Prostě jde o rytmus a proto se patex začal zajímat o vinyly a vše kolem. Slabost má pro elektro zvuky ale i tribal prvky. Nechce hrát stále stejný set naopak pokaždé jiný. Hodně vděčí svým přátelům co byly s ním na první party a byly u prvních pokusů udělat mix. Hodně se také naučil od přátel zároveň djs Mind a Allan De Mall s kterými si občas zahraje takzvaný pinčes.
K-PAX
Pochází z jihu Čech (konkrétně-Bechyně) ,kde vyrůstal ovlivněn taneční hudbou. Jména jako Fat boy slim, Leftfield, Kid Loco, Underworld nebo český Dj Tráva rozhodně ovlivnili jeho vnímání hudby. Začínal v píseckém UP Clubu(součást Discokomplex Jih). Později se dostal na místa jako táborský Red Bar, brněnský Mark’s, ale i plzeňský InSpiral, kde si zahrál po boku Dj Igrazcech a plzeňských The Oponent Brothers. Dále je možné spatřit ho spolu s techno dj The Odeper a s Dj Pelican. Libuje si v dlouhých přechodech mezi deskami. Sem tam přidá i decentní scratch. V jeho setech se objevují prvky tech, electra, progressive a funky housu, které rád občas okoření trochou energického techna. Nedá se u něj předem odhadnout jestli zahraje energický progy set nebo až chilloutový tech-house.
Je třeba přijít, slyšet a posoudit sami. Takže C‘ Ya in da Club...
More info: http://kpax.webgarden.cz/
Lucky Luke
6 let. Přesně před touto dobou začal zarytý skater, který uznával jen skatepunk a nic víc, koketovat i s taneční muzikou. Po krátké době se stal pravidelným návštěvníkem domažlických klubovek, pořádaných lidmi okolo Noisy Pioneers. Odchovanec tamní scény Lukáš Minařík aka LuckyLuke se ke gramcům postavil na začátku roku 2006. Pravidelný trénink, za podpory jeho přátel djs Tomyho, Minda a Sense, jej dostal na již několik lokálních akcí, kde si svým hutným – veselým – tribal – prostě vždy podle nálady voleným technem postupně získává své publikum. Z tašky, kterou na akce vozí, nejraději tahá placky se jmény jako Kanzyani, Nastic, Umek, Dave the Drummer, Carl Falk apod.
Allan de Mall
Říká o sobě: "Hraju od roku 2002. Snažím se hrát spíše melodické a rytmické prvky co se prokládají trochu breakbeatem, elektrem a trancem. Od svých šesti let se věnuju hudbě, ale teprve djing mě velice zaujal, protože je to skvělá věc jak komunikovat s lidmi. Prošel jsem klávesami, bicími a pár dechovými nástroji do svých patnácti let. Moc jsem měl rád bicí a z nich vlastně vyšel djing. Ve svých setech se snažim míchat jihoamericko - africké prvky. Rio smíchané s agresivním technem, ale zároveň mě třeba osloví i Tiesto, Paul Okenfold, ale to už je velký zásah do techna, takže se snažim od každého trochu. Spíše techno než trance. Počátky mého hraní nebyly lehké, jelikož finance, škola a povinosti nedovalovaly k opravdovému poznání a zkušenosti. Od roku 2004 jsem začal hrát s Djs Mindem a Patexem. Začal jsem poznávat Domažlickou scénu, viz. Noizy Pioneers.
Do budoucna bych chtěl kombinovat djing s africkými prvky, bonga, konga....atd. Zároveň klávesy, el. basu, final skratch, hlavně zpěv obojího pohlaví. Mým snem je samozřejmě vydat svuj vinyl, ale chtěl bych na něm mít svoje zahraný bonga a i jiné nástroje."
Crash
Začátky jeho hraní jsou datovány kolem roku 2002, kdy si ve svých 15-ti letech pořizuje první hračky na mixování. Do té doby neuznával, ani se nezajímal o žádný hudební styl, byl pouze ovlivňován okolím, ve kterém se nejčastěji objevoval rytmus např. hip-hop, trance, house a občas i jungle. Po první koupi vinylů, které obsahovaly spíše downtempové techno, opouští své dosavadní zájmy a začíná se soustředit na mixování. Ve volném čase se také začíná zajímat o tvorbu tracků a jejich remixy. Ze začátku používá program Fruity loops, později Reason 3.0, ale produkci bere spíše jako zábavu. Postupem času a objemu nastřádaných financí se prodírá k plackám od známých a v tu chvíli žádaných producentů jako: Hardcell, Marco Carola, Chris Liebing, Sean Colt, Umek, Ben Sims, Marco Bailey, Cristian Varela, Rino Cerrone, Ian Void, Ade Fenton a Adam Beyer. Z breakového techna to jsou legendární: Rumenige, Hu, Takaaki Itoh, Dalo...
Dalším zlomem pro Crashe je devátý měsíc roku 2004, kdy se dostává pod křídla agentury WONDERBEAT. Je to již po několikátém účinkování jako guest na akcích pořádaných tímto bookingem. Zahráním na místech např.: undergroundovém Solci - u Mn. Hradiště, Liquid - Liberec, Rychta - Ml. Boleslav, Posilovna - Mn. Hradiště, Static - Dolní Bousov, nebo pivní jeskyně - Klášter, získal spoustu zkušeností, které se snaží vkládat do nových setů a udělat tak posluchačům více žážitků a příjemnější atmosféru.
Od doby působení ve Wonderbeatu a po shlédnutí několika vystoupení od zahraničních hardtechno djů začíná být náročnější a tento pomalejší styl ho celkem rychle opouští. Začíná hlouběji poznávat již dříve objevený styl a to SCHRANZ. Znamená to reformu pro jeho djský kufr, kde postupně mění staré vinyly a pořizuje nové ze země, kde má tento styl kořeny. Do jeho rukou se dostávají desky od producentů: Viper XXL, Matt M Maddox, Amok, Arkus P., Sven Wittekind, Boris S., O.B.I., Pet Duo, Kaoz, Seema, Frank Kvitta, Overdoxx, Weichentechnikk, Andreas Kremer, Switchblade a škááála dalších.. Jeho hlavním cílem při mixování je dosáhnout nespoutané energie vyzařující ze zvukového systému, z které posluchačům tuhne krev v žilách a třese jejich vnitřnostmi i celým objektem.
DJ Irlbec - rozhovor
Ahoj Martine! Jak se vede?
Čau. No musím říct, že nyní prožívám takové zvláštní životní období. Za prvé chci v nejbližší době formálně ukončit studium na VŠ a pak si zřejmě začít hledat nějakou tu prácičku a za druhé vrcholí přípravy na Killsound, takže se mi teď poměrně hodně věcí honí hlavou. Rozhodně se nenudím.
Jsi jeden z hlavních pořadatelů Killsoundu… Co tě vlastně vedlo k tomu uspořádat takovou akci?
Ty hlavní důvody byly dva. První, že jsme chtěli uspořádat nějakou parádní akcičku, která by se nějakým způsobem odlišovala od těch párty, na které jsme poslední dobou v Plzni zvyklí. Právě proto jsme také věnovali velkou pozornost právě schranzu, který se stává čím dál tím víc oblíbenější a troufám si říct, že v celých západních Čechách jsme dlouhodobě jediná akce, na které si budete moci tento styl řádně vychutnat.
Druhým naším důvodem bylo udělat párty „s kámošem pro kámoše“. Náš cíl byl, a stále je, poskytnout běžnému cluberovi za minimální vstup co největší a nejrozmanitější hudební zážitek. Proto dvě stage a pro to tolik různorodých Djů.
Mohl bys nám o sobě něco povědět, třeba pro ty, kteří tě ještě moc neznají? Například jak si přišel ke hraní, co tě k tomu vlastně vedlo?
Asi od 15ti let jsem měl sen stát se buď barmanem nebo Djem. Ale spíš než po šejkru jsem vždy koukal po gramofonech, mixáku, deskách. V 17ti jsem si společne s DJem Muertem koupil první gramce, …no to na čem jsme hráli snad ani gramce nebyly…, první mixák a mohli jsme začít trénovat. První naše pokusy mixování měl pod dohledem náš kámoš Dj Alain Alda z Le Funk DJs. První moje desky byli právě od Alaina (french house). Tento styl muziky mi však přišel až moc poslechový a já měl chuť hrát něco, na čem by se lidi mohli pořádně vyřádit, zapařit si. A tak sem se pomalounku přes cluby house a tech-house dostal až k hraní techna.
Co se týče hraní, mohl bys špetku podrobněji charakterizovat tvůj styl?
Miluju všechny styly muziky, který mají 4 beaty a neni to trance. Rád hraju desky, na který člověk nemusí bejt vysmaženej, aby si na ně mohl v klidu zapařit. To platí jak pro house tak i pro "moje" techínko. U deep housu se snažím o navození atmosféry, jako kdyby jsi byl u moře a sledoval západ slunce s tou nejkrásnější ženou na světě.
Ale tebe asi zajímá spíše to techno viď? S tím je to hrozně těžký. Já totiž nepatřím mezi lidi, co přijdou, něco uslyší a hned to škatulkujou do všemožnejch stylů a žánrů. Kdyby ses mě na tohle zeptal asi tak před rokem, tak bych ti nejspíš nebyl schopen odpovědět. Tehdy jsem neměl skoro dvě desky, co by se sobě drobet podobali. Ale je fakt, že poslední dobou si konečně začínám vytvářet svůj styl. Asi nejdůležitější jsou pro mě basy. Jakmile má deska ten správný „kopák“, tak už má z poloviny nade mnou vyhráno. Další čemu hodně věnuji pozornost je, aby deska měla nějakou parádní melodii, jednoduchý nekomplikovaný samply nebo nádech tribálku.
Mohli tě už plzeňští party people někde slyšet?
Tak byly to především party pořádané naší agenturou, vesměs menší akce, ať už v klubu Mix Underground nebo v klubu Riplay v Červeném Hrádku. Nyní se těším spoluprácí s legendárním barem Mazaný Králíček, kde jsem již měl pár mejdánků a teď v říjnu bych se tam měl také objevit.
Nejsi jen pořadatel Killsoundu, ale také vlastně zakladatel agentury Killproduction… Jak to vlastně všechno vzniklo? Jak dlouho fungujete? Mohl bys nám o této crew něco povědět?
Řekněme, že jsem jedním ze zakladatelů. Další důležitým článkem je Dj Muerte, který se postaral nejen o název, ale hlavně byl první, který se začal aktivně podílet na prvních našich pokusech o pořádání párty. To bylo tak před dvěma roky. Tehdy jsem spíš jen přihlížel, či drobet zasponzoroval. Na Killsoundu se nám role trošku obrátily, protože jsem si to „pořádání“ chtěl taky vyzkoušet. Ale ono je to docela pohodička, když máš kolem sebe lidi, co ti rádi s čímkoli pomůžou a co to hlavně dělají z lásky k muzice a ne pro nějaký výdělek.
A něco o té naší crew. Neustále se rozrůstáme o další členy a doufám, že po Killsoundu přivítáme do našich řad další schopné lidi, především Dje. Základními kameny jsme tedy já a Muerte a pak je tu spousta dalších lidí, kteří jsou členy Kill teamu a kteří nám hodně pomáhají. Těm tedy velký DÍK!
Nyní připravujeme webové stránky, vlastní booking, atd. Je toho docela dost.
Jako tvůj djský nick používáš poněkud nezvyklé a jistě zajímavé jméno Irlbec? Proč právě to?
Je to taková vzpomínka na mého dědu, který se jmenoval Irlbek. Třeba se nad tím někdo ušklíbne, ale pro mě to má velký význam a dává mi to smysl. Dříve jsem si říkal Carrera a to jistě každý uzná, že není to pravé, ořechové.
Poslední dobou se taneční scéna posouvá trochu někam jinam. Mladá generace má hodně v oblibě trance a breakbeat či hardtechno… Jak vnímáš tyhle změny a jak to na tebe působí? Také jsem někde zaslechl názor, že schranz je jen dočasná móda… Co si o tom myslíš ty?
Myslím, že se spousta lidí nechá hodně ovlivnit reklamou a když tedy někde vidí napsáno, že tohle bude velká a dobrá párty, tak tam prostě zajdou, zapaří si a neřeší, kdo tam všechno hraje, a jestli ten vstup za to stojí. Já jsem si také dříve užíval párty mnohem víc, nic jsem zas tolik neřešil, ale od té doby, co jsem začal hrát, tak mnohem více vnímám kdo, co a jak hraje.
Jinak přesně ty styly, které jsi vyjmenoval moc poslouchat nemusím. Vezměme to postupně. Na trance jsem si vytvořil averzi, když jsem tak před rokem šel na pár "velkých" Plzeňských akcí, které se sice tvářili jako techno akce, ale bohužel byli většinou navlečené do trancové sukně. To mi pak vždy bylo líto toho vysokého vstupu.
Breakbeat mi sice nějak nevadí, ale podle mého názoru se na techno párty moc nehodí. Ale pokud někdo dokáže důmyslně namixovat breakbeatovou desku s technem, tak je to jistě zajímavá změna v setu a paření by mi to rozhodně nezkazilo. Ale všeho s mírou.
K hartechnu a schranzu. Tyto dva styly určitě patří na každou pořádnou technoparty. Vysvětlím proč. Celá párty by měla mít svůj vývoj. Ze začátku něco pomalejšího, aby se lidi rozkoukali, pak postupně zrychlovat, přitvrzovat. Pokud by se zůstalo na stejném tempu celý večer, tak by to asi většinu cluberů otrávilo.
A ještě jedna věc k tomu schranzu, myslím si, že typický schranz se svým chraptivým zvukem moc velkou budoucnost nemá, ale na druhou stranu je to stále velmi mladý styl a potřebuje ještě nějaký ten čas vývoje. Nechme se překvapit, co nám schranzoví producenti připraví do dalších let.
10. Co říkáš na plzeňské publikum? Myslíš, že se trochu odlišuje od jiných českých luhů a hájů?
Kdybych měl srovnávat s brněnským publikem, tak by to bylo asi na dlouho. Ale myslím si, že to naše publikum, ať už se jedná o jakoukoli muziku, je velice vděčné a dokáže si každou akci pořádně užít, ikdyž třeba návštěvnost není tak velká. Vždycky jsem si myslel, že tady v Plzni jsme ochuzeni o kvalitní akce s kvalitní muzikou a prostorem, ale od té doby co jsem byl letos ve Španělsku na dovolené a měl jsem tu možnost zajít na „nejlepší a největší“ diskotéky, tak říkám, že na tom nejsme zas až tak blbě.
Máš rád pivo :)?
Hrozně se mě po něm nafoukne břicho, takže ho nepiji. Respektuji ho.
Jak probíhají přípravy na den K? :)
Tak dnes zbývá do dne "K" 13 dní, takže to je ještě celkem v klidu. Všechno by mělo být domluvené, teď už se jen modlit, aby všichni, kdo mají přijít, přišli. Myslím, že poslední tři dny budou hodně hektické.
Teď trochu odbočím… Kdyby jsi se ocitl na pustém ostrově, bez jakých tří věcí by jsi se na něm neobešel a naopak obešel?
Asi čekáš, že řeknu dva gramce a jeden mixák, ale bez desek by mi to bylo celkem k ničemu.
Tři věci …… no asi svého plyšáčka Freďouška, hrníček a pádlo. A ty bez kterých bych se obešel….. jej…… plavky, vysavač, bankovní výpis.
Killsound… Jak se na párty těšíš? Mohl bys nám tvůj pocit popsat dvěma slovy?
Dvěma slovy určitě ne. Hrozně moc se těším na všechny moje známé a taky na své vystoupení, protože to beru jako svou velkou šanci, jak se prezentovat a dostat se konečně do povědomí lidí. Na druhou stranu se moc netěším na ty nervy před akcí, určitě se nějaký ten organizační problémek najde.
Co by jsi vzkázal všem, kteří se 29. září chystají na Killsound?
No pokud už se chystají, tak dělají jedině dobře a popřál bych jim šťastnou cestu!
Díky za rozhovor!
Já děkuji.
Připravte se na pořádně žhavou akci! Budou pro vás nachystané dvě k prasknutí nabité stage. Na první speciálně ozvučené a osvětlené stagei předvedou své umění již zmínění schranz DJs a doplní je pětice zkušených západočeských technobijců: Drex, Chris Diaz, Mind, Irlbec a Techpower. Na druhé podstatně klidnější stagei pak vystoupí Sense, Alain Alda, The Opponent Bros., Irlbec (se svým speciálním progressivním setíkem) a také se můžete těšit na méně známé, začínající Djs, kterým dáme prostor a čas hned v úvodu párty.
A určitě nebude chybět ani sladké překvapení!
Všichni jste srdečně zváni, tak se nenechte dlouho přemlouvat a přijďte se 29. září 2006 podívat! Rozhodně se máte na co těšit.
Profily vystupujících Djs:
GoLPe
Hraje od roku 2002 a výhradně o schranz se začal zajímat až po roce 2003. Od té doby se stal jedním z nejvyhledávanějších pražských schranz Djů. V roce 2005 byl přijat do schranz.cz. Na jeho stylu se podepisují především jeho velké vzory: Pet Duo a O.B.I. Jako jeden z mála Djů si své hraní dokáže neuvěřitelně užít a proto ho mají clubeři tak rádi. Nyní se po delší odmlce vrací opět do Plzně, aby Vás převálcoval svým vychytaným schranz setíkem.
Chris Diaz
Z počátku se projevoval melodičtějším technem, ale velmi brzo si oblíbil těžké a lámané beaty, kterým posléze naprosto podlehl. Svými sety se snaží navodit temnou atmosféru, kterou umocňuje dramatickými zvukovými plochami. Anglie, Španělsko, Japonsko, Švédsko, Slovensko - to jsou země, ze kterých pochází převážná část jeho oblíbených producentů. Jmenovitě např. British Murder Boys, Ian J. Richardson, Reeko, Takaaki Itoh a Rumenige.
Muerte
Nadějný plzeňský Dj, kterého si nespletete, protože na jeho oblečení vždy najdete větší než malé množství všemožných lebek, kostí či jiných vražedných motivů. Svému uměleckému jménu rozhodně nezůstává nic dlužen. Jako většina Djů začínal klasickým technem a až časem se propracoval k jemu bližšímu schranzu. Nyní vás rozdrtí svým nekompromisním pojetím hardcore schranz techna. V průběhu posledního roku a půl si vytvořil svůj vlastní osobitý styl, kterým se odlišuje od ostatních schranz Djů u nás. V jeho setu se mísí pekelně děsivé zvuky se schranzovými remixi známých hitů, takže určitě nudit nebudete. Jeho oblíbení producenti jsou Boris S., Viper XXL a Matt M Maddox.
The Opponent Bros.
Jistě je každý zná a jistě je každý už někdy slyšel na živo. T.O.B. to jsou především Djs Fluidum a Neill, ale také i Gargy (perkusionista, bubeník) a Jarass Freeze (gutarist). Díky své originalitě a velkému žánrovému rozsahu jsou ozdobou každé párty a 29. září tomu nebude jinak! T.O.B. nejsou jen výborní Djs a umělci, ale jsou i pořadatelé nesčetných západočeských akcí. Pro příklad uveďme všem známý multižánrový free open-air happening Animal Existence pro organizaci Svoboda zvířat!
Irlbec
Učedník mistra Alaina Aldy. Společně se svým kamarádem Djem Muertem je zakladatelem plzeňského bookingu a agentury Killproduction, která je pořadatelem této akce. Miluje dlouhé a vychytané přechody mezi jednotlivými deskami, dlouhé gradující nájezdy a pokud jde o koupi nějaké nové desky, tak hodně dlouho přemýšlí, kterou si vybere. Ne snad že by si nemohl vybrat, ale protože se ve svých setech snaží o navození jednotné atmosféry či snad o vytváření jakéhosi příběhu. Tento všestranný Dj, kterého si můžete poslechnout v plzeňském klubu Mazaný Králíček při jeho funky-housových setech, si pro vás tentokráte připravil hned dva vyšperkované setíky. Na první si budete moci zapařit kolem jedné hodiny ranní na techno stagei. Během hodinky a půl Vám předvede to nejlepší z našláplého tribal energy techna ve stylu Marka Nastice, Markantonia, Valentina Kanzyaniho, Kobayi, Killiana, Miky a Erica Snea. Ve druhém kratším a klidnějším setíku se můžete těšit na porci kvalitního progressivního housu, která jistě nenechá nikoho chladným.
Mind
Již od malička měl silný vztah k hudbě. Postupem času ho začal stále více fascinovat Djing a taneční hudba. V roce 2003 si kupuje první gramofony. Počátky hraní byly velice pestré. Začínal hrát hip-hop, z kterého později přešel k taneční muzice. Jeho styl byl silně ovlivněn devadesátými léty a Anglickou scénou, kdy tato hudba zažívala největší vývoj. Jeho hraní by se dalo nazývat jako svižný tech-house a techno s prvky detroit, deepu, funky, groove acid a old school plný mohutných basů a neapolských zvuků. Jeho setům nechybí ani desky s pořádnou gradací, kterým málokdo odolá... Jako promotér pořádal kolem desítky parties, převážně techno akcí. Poslední dobou se začíná čím dál více prosazovat v ČR V září 2005 se dostal do finále DJ CHAMP 2005, kde nakonec obsadil prestižní druhou příčku!
Sens
V roce 2000 zakládá Sens spolu s Djs Tomahawkem, Tomym, Dutchem a Crashem seskupení Noisy Pioneers. Koncem tohoto roku již začíná hrát ve vyhlášeném plzeňském baru Mazaný Králíček, kde se záhy stává rezidentem a je stálicí. Díky rezidenci v M.K. se brzy dostává do podvědomí lidí na západočeské taneční scéně, baví je svým funky housem a jeho oblíbenost roste. V Roce 2002 se začíná ukazovat ve většině klubů západočeského regionu a se svým našlapaným tech-housem úspěšně reprezentuje bar Mazaný Králíček a Noisy Pioneers crew na velkých plzeňských akcích či na mimo regionálních parties. V roce 2003 se dle ankety bývalého portálu Futurebeat.cz stává „house dj roku západočeského kraje“ . Rok 2004 pak přináší stále větší úspěch , např. dosazení na line up jednoho z nejlepších českých open air festivalů SUMMER OF LOVE. Další velké akce r. 2004 a 2005 na sebe nenechali dlouho čekat a např. na Phase IV, Technologic 2 či Explosion 9 potvrdil své zásadní postavení na západočeské housové scéně.
Drex
Vlastním jménem Tomáš Kafka, se začal o hraní zajímat již v roce 1998, kdy experimentoval a začal zkoušet mixování hudby na počítači. Později, v roce 1999, kdy už měl zažité základy mixování, přešel na CD přehrávače, a už si občas zahrál na soukromých akcích. Hrával tehdy ještě tvrdší house. Začal více navštěvovat akce a přemýšlí o hraní z gramofonů. Na začátku roku 2000 se stává majitelem gramců a začíná každodenní trénink. V té době stále hraje house, ale častějším navštěvováním techno akcí pomalu začíná vnímat energii tohoto stylu a před začátkem roku 2001 se již technu naplno věnuje. Začíná také pořádat vlastní akce a tím pomáhá ještě s dalšími oživovat téměř mrtvou taneční scénu v Domažlickém kraji, kde bydlí. V té době se ho začínají všímat lidé, kteří ho zvou na akce. Začíná se dostávat do povědomí lidí...
Prošel různými styly techna, ať už melodickým pomalejším, tak i energickým tvrdším technem. Zkouší oba styly skloubit dohromady a tím vytváří velice energické sety, které zároveň nepostrádají melodii a "atmosféru". Začíná dostávat stále více nabídek na hraní, nejen v jeho kraji, ale v různých místech Čech. V roce 2004 se stává členem bookingu Techanalitic production. Začíná se zdokonalovat v hraní ze 3 gramofonů, ve kterém si zakládá na promyšlených energických setech, plných experimentů, ploch a energických gradací. Od začátku roku 2006 zařazuje pravidelně do svých setů slovenskou a anglickou (birmingham) produkci, která v kombinaci 3 gramofonů s původním energickým technem vytváří na parties neopakovatelnou atmosféru, díky které již sklidil mnoho úspěchů a uznání. Za tu dobu, co se pohybuje za gramofony, už si zahrál v mnoha klubech a místech v celé ČR a vyskytl se po boku několika českých i zahraničních "hvězd". Někteří o Drexovi tvrdí, že je jedním z nejtechničtějších Djs v západních Čechách, co se délky a přesnosti mixů týče.
Techpower
Vlastním jménem Tomáš Tůmovec. Narodil se před 24 lety v Praze a již od ranného dětství byla hudba důležitou součástí jeho života. poslouchal snad všechny hudební žánry, hudbě se začínal věnoval i aktivním způsobem. Pokoušel se tvořit vlastní skladby a texty. Postupem času se dostal k elektronice a technu, k jejich aktivnímu poslechu na akcích i mimo ně. Jako asi každý si za nějaký čas vyzkoušel mixovací programy na počítači, už se od nich neodtrhl, a to doslova. Vinyly a gramofony jej nikdy nelákaly, v hraní z notebooku viděl více možností, jak hudbu mixovat, upravovat a přizpůsobit svým představám a náladám. Miluje jak hardtechno, tak melodické groovy techno, přičemž se snaží oba tyto styly mixovat a kombinovat a nezapadat tak vyloženě jen do jedné technoškatulky.
Samuel Benx
Velmi nadaný techno, ale hlavně schranz Dj. Tomuto výjimečnému a nepřehlédnutelnému Djovi byla svěřena poslední, ranní část párty. To proto, aby Vás mohl rozdrtit a vymáčknout z Vás poslední zbytky energie. Jeho ďábelské a vychytané mixi Vám jistě nedovolí odejít před koncem jeho setu. Připravte si své energiťáky, protože je rozhodně budete potřebovat!
Alain Alda
Pro mnoho plzeňských Djů začátečníků byl prvním učitelem a rádcem. Dnes již veterán plzeňské housové scény. Bývalý člen seskupení Le Funk Djs a dlouholetý kamarád Dje Dioma. Velký milovník francouzského housu. Je znám spíše starším cluberům, ale rád opráší své desky a předvede Vám, že nic ze svého Djského umění nezapomněl.
Důležitá informace pro začínající Djs: pokud máte chuť a odvahu zahrát si na Killsoundu, máte stále možnost! Stačí, když co nejdříve napíšete mail na djirlbec@seznam.cz !