PARTYINFO
ORION HALL
Datum konání: |
21.11.2003 - pátek |
Místo konání: |
Brno - BVV (výstaviště) |
DJs: |
Regis live (Downwards/UK), Steve Bicknell (Cosmic.Lost/UK), Robert Hood (M-Plant/USA), Function (Infrastructure/USA), Kaisersoze (G productions/CZ), Hyde (Fabric/CZ) chill-out: Duplex 100 (Popular Tools/Paris/FR), Tibor (Subtech/SK), Aleph (Clicks'n'Cuts/CZ), Subsist (Clicks'n'Cuts/CZ) |
Popis: |
nový pavilon F (8 500 m2), chill-out ve speciálním zatepleném stanu |
Oficiální After party
22.11. - klub Relax Brno
djs: Schimek (PL), Radan Mach, Bernie, Dave Fisch, Marthen, Jergen
start cca 6,00
- Robert Hood vystoupí v exklusivním UK setu spolu se Steve Bicknellem v rámci legendární Lost party v Londýně a to hned následující den po Orion Hall . Společnost jim budou dělat Juan Atkins (Metroplex.Detroit) a vynikající berlínský dubby tech projekt, který vyrostl na základech kultovních Basic Channel, Rhythm and Sound z Berlína. Více informací najdete na www.lost.co.uk
- Klasické projekční plátna nahradí mohutná
15 metrů dlouhá projekční plocha složená z 36-ti projekčních obrazovek ,
které vytvoří obrovský kompaktní jasný obraz s neuvěřitelnou kvalitou…
VJ-ing zajistí démoni z PHASE a na druhem podiu talentovaní CUBE
- Světelný park bude tentokrát také nově a speciálně rozmístěn : v hale bude
8 mega světelných sloupů na kterých budou umístěna veškerá světla a lasery
od LASER LIVE . V kombinaci s dekoracemi (Depo9) tak vznikne opět nová
a jedinečná scéna Orion Hall .
- Taneční Go Go show určitě ozvláštní neonoví tanečníci .
- Zvuk na obou podiích zajistí jednička ve svém oboru - americký sound EAW
- BURN ZONE: - Vše zdarma/free : Hairstyling by Joshua,
Tattoo, Profi Airbrush, " BURN foto na svůj e-mail "…
- Samozřejmostí každé Orion Hall je velkokapacitní šatna , bary , bar s jídlem a
ovocem , velká Game zone Červený Drak s fotbálky , shopy všeho druhu …
Vstup je bránou č. 7 areálu BVV , parkování na přilehlých parkovištích …
Do areálu se vpouští od 20.oo hod .
LINU UP
MAIN STAGE :
20:00 - 21:00 PHASE - INTRO
21:00 - 22:30 KAISER SOZE
22:30 - 00:00 HYDE
00:00 - 01:00 REGIS.live
01:00 - 03:00 ROBERT HOOD
03:00 - 04:00 FUNCTION
04:00 - 06:00 STEVE BICKNELL
LINE UP
STAGE 2 :
21:00 - 00:00 SUBSIST
00:00 - 02:00 DUPLEX 100.live
02:00 - 04:00 TIBOR
04:00 - 06:00 ALEPH
V České republice už jsi hrál dvakrát nebo třikrát, v několika časopisech o Tobě napsali krátké články, jsem si však jistý, že je stále spousta lidí, kteří by se rádi dozvěděli více o Tvé hudební historii, řekni mi proto prosím, jak ses dostal k taneční muzice, jakým stylovým vývojem jsi prošel a jaká byla Tvá cesta k současné hudební tváři Function?
Když mi bylo 8 nebo 9 (kolem roku 1981), žil jsem v Brooklynu/NY, přes ulici jsme měli plavecký klub (něco jako místní bazén), vždycky o weekendech pořádali open air parties. Hrávalo se tam hodně disca, nu wave a electra, které bylo dost populární. Pouštěli věci od New Order, Arthura Bakera, Lime, Human League, Kraftwerk, Man Parish, Soft Cell a tak podobně. Když jsi tehdy žil v New Yorku, setkával ses s touhle muzikou na každém kroku, rádia ji dost podporovala, ne jako dnes, takže ses za ní nemusel nějak moc honit, krásně Ti ji servírovali. To bylo mé první setkání s elektronickou taneční muzikou, doslova mě to rozsekalo. Od té doby upřednostňuji elektronické zvuky před tradičními nástroji. Mezi 15 a 16 jsem začal objevovat DJing, raný house (Chicago a New York), industrial, techno (Detroit) a acid house. Acid house a techno mi změnily život! Bylo v tom něco tak futuristického. Chci říct, Kraftwerk a všechno to rané NY electro bylo extrémně futuristické, ale všechny ty písničky v sobě měly vždycky formát pop skladeb, vokály a chorálové aranže. Acid house a techno měly stejný futuristický náboj, ale byl to ryzí underground. Neobsahovaly nic, co by mohlo výrazně zasáhnout masy, byla v tom temnota, žádné vokály a zvuky u kterých si vždycky říkáš, sakra odkud to leze. Když jsem začínal poslouchat tuhle hudbu, cítil jsem, že potřebuji být součástí, věděl jsem, že musím zjistit jak se ty zvuky dělají. Musím říct, že jsem byl skutečně ohromen, když jsem přišel na většinu postupů … malá, plastová, stříbrná krabička, která vypadala jako dětská hračka. Tehdy jsem začal hrát v místních klubech a poté v Limelight na Manhattanu, bylo mi 18 let, techno v New Yorku začínalo, Limelight představoval nové, zajímavé talenty, někteří z nich později získali extrémní popularitu - Underground Resistance, Jeff Mills, Repete, Joey Beltram, Kevin Saunderson, Juan Atkins, Sven Vaeth, Keoki, Richie Hawtin, Derrick May, Frankie Bones a Damon Wild, všichni hráli v letech 1991 - 1993 pravidelně v Limelight. Všechno to na mě mělo neuvěřitelný vliv. Začal jsem hledat vlastní, originální zvuk a to jak v DJingu tak v produkci. Hodně jsem se zajímal o noise, industrial a nějaký punk, všechny uvedené styly mě také dost ovlivnily, později jsem je přestal vyhledávat, stále se mi však líbí kapely typu Joy Division, Einsturzende Neubauten, Coil, Throbbing Gristle, Non (Boyd Rice) a veškeré starší věci značky Mute. Odtud pochází spousta zvuků v Portion Reform.
Kdy jsi začal s prvními producentskými pokusy a experimenty? Na jakém vybavení?
Zhruba někdy na přelomu let 1992/93 jsem si koupil první synthezátor od residenta Limelight DJ Repetea. Byl to Roland Juno 2. Potom jsem získal Roland 909 a tuny dalších analogových mašin, všechny jsem sehnal prostřednictvím inzerátů v místních novinách. Žil jsem zrovna v New Jersey, tam nikdo nevěděl, že je velká poptávka po analogových přístrojích, takže jsem třeba našel 303 za 50 dolarů. Trvalo nějakou chvíli a dost mi to zamotalo hlavu, než jsem se na všech mašinkách naučil, časem jsem se do toho dostal, chápal jsem vše kromě hudební teorie (kvůli tomu jsem se zapsal do školy), na přelomu 1995/96 jsem poslal Damon Wildovi nějaká dema a on mi vydal první desku na Synewave.
Takže naostro jsi začal produkovat v roce … ?
Nemůžu si přesně vzpomenout, ale myslím, že to bylo někdy v roce 1993.
Máš hudební vzdělání?
Ano mám, tzv. asociační stupeň v Music a ještě jsem bral hodiny produkce ve škole zvané SAE. Rodiče mi kdysi zaplatili lekce klavíru … nesnášel jsem to.
Otázky týkající se pouze hudby mohou být po chvíli nudné, proto se Tě teď zeptám na něco jiného. Jakou literaturu čteš?
Určitě nečtu tolik, kolik bych měl, zajímá mě filozofie (temnější stránky) jako Nietzsche, také mám rád Hesseho a Sartra.
Produkce Function jsou silně inspirativní, kde hledáš inspiraci Ty sám?
Třeba z pěkné procházky parkem.
Sleduješ filmy? Jaký druh kinematografie Tě baví?
Jsem velkým fandou Martina Scorseseho, Abela Ferrary, Johna Waterse, Quentina Tarantina, Stanley Kubricka, George Lucase, Francise Forda Coppoly, Davida Cronenberga, P.T. Andersona, Johna Carpentera a mnoha dalších.
Zajímáš se také o jiné druhy umění (architekturu, malířství, sochařství,…) ?
Nejvíc ze všeho mě baví moderní umění. Zbožňuji práce Dada skupiny z roku 1920 - Man Ray, Max Ernst, Picasso a jim podobné. Cítím to tak, že většina umění z této éry otevřela dveře vnímání trochu jiným způsobem než byli lidé doposud zvyklí. Odtud vzešel surrealismus a minimalismus, já si myslím, že zde byly položeny základy tomu, co dnes děláme na obou úrovních, jak hudební, tak umělecké. Jsem také velkým fanouškem pozdních šedesátých, sedmdesátých, počátku osmdesátých let a souvisejícího umění, umělecké scény, která vyrostla přímo v New Yorku - Andy Warhol, Basquiat, Keith Haring, The Velvet Underground a The Factory. Oni udělali new yorskou scénu. Mým nejoblíbenějším obrazem je "Antipope" Maxe Ernsta.
Pokud nechceš, na tuto otázku neodpovídej. Bydlíš v New Yorku, byl jsi 11.09.2002 doma? Jak jsi prožil ten hrůzný den?
To není problém, můžu o tom mluvit. Byl to rozhodně jeden z nejdrsnějších dní jaké jsem kdy prožil, vyústil v nejintenzivnější roky mého života. Vzbudil mne kamarádův křik na záznamníků, volal, ať si okamžitě pustím televizi. Udělal jsem to a nechtělo se mi věřit! Žiji v Brooklynu, to znamená, že první, co jsem viděl při pohledu z okna ložnice směrem na Manhattan bylo právě World Trade Center. Hned poté, co jsem si zapnul TV, šel jsem k oknu do ložnice a tam to bylo. Pak jsem se pokoušel dovolat své přítelkyni, která bydlí PŘÍMO naproti WTC. Nemohl jsem se jí dovolat celé hodiny, byl jsem zděšený. Později jsem mluvil s její matkou, ta mi řekla, že utekla jen v koupacím plášti a žabkách. Ještě před tím, než věže spadly, vylezl jsem na střechu našeho domu a odtud vše sledoval. Po 45 minutách se zřítila první věž, bylo to zdrcující, nyní mohu říci, že jsem viděl smrt a destrukci na vlastní oči.
Raději zpět k hudbě, řekni mi něco o Tvé party sérii Substance.
První Substance jsem pořádal v roce 1998, původně jsem ji zamýšlel jako akci, která se bude presentovat v různých klubech a prostorách. Později v roce 2000 jsme začali organizovat akce v Limelight na Manhattanu a v souvislosti s tím pravidelně, jednou měsíčně i Substance. Zvali jsme různé hosty, mimo jiné Jeff Millse, Surgeona, Regise, Bena Simse, Olivera Ho, Jamese Ruskina, Steve Bicknella, Claude Younga, Damon Wilda, Adama X, Joey Beltrama, The Advent a mnoho dalších, já jsem resident. Jednou za dva měsíce jsme dělali Tresor Night, kde se postupně vystřídali všichni Tresor DJs. Bylo to perfektní, měli jsme šanci dostat naši myšlenku mezi lidi, organizace perfektně klapala, noci v Limelight daly klubu, jako jedinému v NY, jistou techno historii.
Konceptem Substance je představit New York City velmi specifický, progresivní styl techna, učit fanoušky techna, dávat jim něco nového. Hlavním důvodem, proč jsem začal pořádat parties, byl problém, že lidé z NY mohli jezdit na své oblíbené DJs všude po světě, ale nikdy jim je nikdo nepřivezl do NY. Rozhodl jsem se poté, co jsem zjistil, že pokud nikdo jiný nevezme iniciativu do svých rukou, musím to být já, protože potenciál zde byl, ale zdálo se, že vlastně nikdo z promotérů tenhle styl techna nezná. Hned po prvních akcích jsme zaznamenali perfektní ohlasy. Naplnili jsme skutečně velké prostory, zvali respektované techno DJs. Dovedu si představit, že pro Evropany to nezní zase až tak skvěle, ale v NY byla poslední solidní techno party někdy v roce 1993, takže jsme vdechli NY techno scéně nový život. To je fantastické.
Zřejmě budu mluvit z duše všem, kteří mají rádi Tvou hudbu, takže, kdy můžeme očekávat novou Infrastructure a co Tvá další práce pro značky Synewave, Theory nebo Downwards?
Momentálně pracuji na spoustě materiálu. Chystám Infrastructure spolu s Olga & Jozef, Christianem Wunschem, Oscarem Mulerem a několika dalšími. Deska by měla vyjít někdy začátkem příštího roku. Dělám také na nových věcech pro Theory nebo možná jiný ze skvělých labelů Bena Simse, zároveň připravuji něco pro jeden anonymní white label.
Budeš pokračovat v projektu Portion Reform?
Uvidíme...
Soutěží se o 3x volný vstup pro 2 lidi na party Orion Hall a 3x 4pack piva Červený drak. Soutěž probíhá do středy 19.11. večer a ve čtvrtek 20.11. budou vyhlášeni výherci.
Výhercem se stává hráč s největším počtem nahraných bodů. Výherci budou obesláni emailem - důležité je si zkontrolovat maiboxy... Výhry - 4packy balení piva Červený Drak a vstupy - budou připraveny u akreditací na Orion Hall.
Soutěž probíhá na adrese http://www.techno.cz/game/cervenydrak/soutezni.php
V České republice jsi vystupoval již několikrát, mohl bys popsat jaké jsi měl pocity z parties a lidí u nás?
Vždycky se do České republiky rád vracím, protože vaše parties jsou pokaždé velmi dobré, publikum otevřené a zaujaté hudbou, mohu tedy hrát přesně to, co chci. Není nic lepšího než hrát na místě, kde předem víš, že bude dobrá odezva na tvou hudbu, dává mi to možnost více riskovat a hrát lépe, to je přesně to, co vždy najdu v České republice.
Při hraní zpravidla používáš mixovacích CD přehrávačů ve spojení s klasickými gramofony, stejně tak tomu bude i na Orion Hall, jaké horké novinky dáš lidem ochutnat tentokrát?
Ano, opravdu to tak pravidelně dělám, pravým důvodem, proč používám tuto kombinaci, je možnost hrát tracky, které ještě nejsou sestřihány a připraveny k vydání (zpravidla jsou to mé tracky a skladby umělců sdružených pod hlavičkou COSMIC a LOST) a taky to bývá hudba, kterou si nahrávám pouze pro účely DJingu a není určena k vydání.
Údajně máš novou rozhlasovou show, mohl bys mi ji trochu přiblížit?
Jde o pořad na webu Groovetech www.groovetech.com , který presentuje naši LOST show, zahrnuje 3 hodiny různých stylů, které se hrají na LOST parties. První hodina, RED (Rudá), je ryze techno, ve druhé hodině (BLUE - Modré) se hraje house a třetí hodina (PURPLE - Purpurová) patří mixu různých druhů hudby, která se nám líbí. Jde o show, která bývá jednou měsíčně, datum se však mění každý měsíc, o úplné pravidelnosti se tedy nedá hovořit. Každý týden hraji na cnsoho live, na našich stránkách jsou pravidelné update. Jako host se také často objevuji na dalších radiostanicích.
Vydal jsi remake legendárního, prvního maxi singlu "Why? And For Whom?", na tomto projektu s Tebou spolupracovali ještě další producenti. Koho sis vybral a proč?
Jde skutečně o sérii Lost RecordingsR, což je label separátně oddělený od Cosmic. K projektu "Why?And For Whom?Redefined" jsme přizvali Fumyiu Tanaku z Japonska a Surgeona, nabídli jsme jim ke zpracování můj starý materiál, aby předvedli svou vlastní definici zvuku Lost. Oba pravidelně hrávají na Lost parties, oceňujeme jejich práci a byla to dobrá možnost jak s nimi navázat další spolupráci. Deska představuje jeden track z originálu, můj vlastní remake, remake Fumyii Tanaky a remake Surgeona. Z projektu máme velkou radost a moc se těšíme na další na Lost RecordingsR.
REGIS
Remixy:
Instruction (Regis Remix) on Mix Series Michael Burkat, CD (Fine Audio Recordings)
Rotary (Regis Remix) on Rotary, 10" (Synewave)
That Time (Regis Remix) on That Time Remix, 12" (Pure Plastic)
Weakness (Remix) on Jukha, 12" (Rodz-Konez)
Dom Remixes: Birmingham Mix (Regis Mix) on About Discipline And Education, CD (Sodens)
2 CV D´Orion (Regis Berlin Mix) on Hangars D'Orion, 12" (Tresor)
Scarred (Regis Remix) on Scarred EP (The Remixes), 12" (Surface)
Totmacher - Regis Euro 96 mix on Totmacher Interpretationen, 12" (Disko B)
Instruction (Regis Remix) on Instruction: Regis Remix, 12" (Corrosion Records)
Psycho (Unreleased Regis Mix 96) on Progress Report, 2x12" (Progress Report)
Pure Sonik (Regis Mix) on Pure Sonik Remixes, 12" (Pure Sonik Records)
Untitled (Regis Remix) on Untitled, 12" (Tsunami Records)
That Time (Regis Remix) on Lessons Learnt, CD (Pure Plastic)
Untitled (Regis Remix) on Recreations, 2xCD (Kombination Research)
Untitled (Regis Remix) on Recreations Part 2, 2x12" (Kombination Research)
A-Bomb From A Friend (Regis Remix) on A-Bomb From A Friend, 12" (Virgin Records (UK))
Hurt Me I'm Waiting (Regis Remix) on Hurt Me I'm Waiting, 12" (Sandwell District)
Kylie (Regis DHX Mix) on Petrzalka E.P., 12" (Tresor)
Emergence One (Regis Remix) on Emergence One Remixes, 12" (Emergence Records)
Psycho (Unreleased Regis Mix 96) on Progress Report, CD (Progress Report)
Kylie (Regis Remix) on Tresor Never Sleeps, CD (Tresor)
ROBERT HOOD
Remixy:
Square (Robert Hood Remix) on Square Remix, 12" (Logistic Records)
Footsteps Of Rage (M Plant Mix By Robert Hood) on Metropolis Present Day ? Thee Remixes, CD (Radikal Fear)
Wisdom To The Wise (Red 2) (Robert Hood Remix) on No One's Driving, CD5" (Deconstruction)
Wisdom To The Wise (Robert Hood Remix) on No One's Driving, 12" (Deconstruction)
Losing Control (Robert Hood Remix) on Losing Control (Remixes), 12" (Peacefrog)
My Anthem (Plant Life Mix 1) on My Anthem - US Mixes, 12" (Force Inc.)
My Anthem (Plant Life Mix 2) on My Anthem - US Mixes, 12" (Force Inc.)
Metropolis (M Plant First Decision Mix) on Metropolis Present Day ? Thee Remixes Part I : "Metropolis", 12" (Radikal Fear)
Footsteps Of Rage! on Metropolis Present Day "Thee Album", 2x12" (Radikal Fear)
My Anthem (Robert Hood Mix) on Rauschen 10, 2xCD (Force Inc.)
Footsteps Of Rage! on Tracks From Metropolis Present Day ? "Thee Album", 12" (Radikal Fear)
Square (Robert Hood Remix) on Trax Sampler 025, CD (Trax Sampler)
Wisdom To The Wise (Robert Hood Mix) on No One's Driving, 12" (Deconstruction)
Losing Control (Robert Hood Remix) on Peacefrog Compilation Vol.2, CD (Sublime Records)
Militant (Robert Hood Remix) on Militant, 12" (Fusion Technology Records (FTR))
STEVE BICKNELL
Remixy:
Ball Park (Steve Bicknell Remix) on Annex 2, CD (Tresor)
Ball Park (Steve Bicknell Remix) on Ball Park, 12" (Tresor)
Ball Park (Steve Bicknell Remix) on Techno Energy 6, CD (Nextera)
It One Jah (Steve Bicknell Re-Edit) on Shaded Elementz, CD (Internal)
It One Jah (Steve Bicknell Re-Edit) on Shaded Elementz, 4x12" (Internal)
Maintain (Steve Bicknell mix) on Maintain, 12" (Soma Recordings Ltd.)
Maintain (Steve Bicknell mix) on Kozzmozz 04 - Issue 2001/01, CD (541)
Steve Bicknell Remix on A Bastards Work Is Never Done. That's Why We Did The Remixes, 12" (Phont Music)
It One Jah (Steve Bicknell Re-Edit) on Mix-Up Vol. 4, CD (Sony Techno (S3))
Freek Funk (Steve Bicknell Lost Mix II) on Freek Funk, CD5" (novamute)
Freek Funk (Steve Bicknell Lost Mix I) on Freek Funk, CD5" (novamute)
It One Jah (Steve Bicknell Re-Edit) on International DJ Syndicate - Mix 3, CD (React)
Scarred EP (Steve Bicknell Remix) on Scarred EP (The Remixes), 12" (Surface)
Look And See (Steve Bicknell Mix) on 'Look And See' Remixes, 12" (Pro-Jex)
Freek Funk (Steve Bicknell Lost Mix II) on Freek Funk, 12" (novamute)
1,2,0, Max (Look & See) (Steve Bicknell Mix) on 1,2,0, Max (Look & See), 12" (Omnisounds)
Bug (Steve Bicknell Remix 1) on Bug, 12" (MC Projects)
Bug (Steve Bicknell Remix 2) on Bug, 12" (MC Projects)
The Gonzo (Gonzo Rap) on The Gonzo (Reach Up), 12" (Perfecto)
Freek Funk (Steve Bicknell Lost Mix II) on Freek Funk, CD5" (novamute (US))
Freek Funk (Steve Bicknell Lost Mix I) on Freek Funk, CD5" (novamute (US))
It One Jah (Steve Bicknell Re-Edit) on Powerplay '96, CD (Big Time International)
Freekfunk (Steve Bicknell Lost Mix 2) on DJ Excursions - Volume 3, 2xCD (MDS)
Freekfunk (Steve Bicknell Lost Mix 2) on DJ Excursions Volume 3 - Mixed by Kazu Kimura & Will E Tell (Duplicate), 2xCD (MDS)
Minimal/House duo Phil Stumpf/Sam Rouanet, od roku 1997 společně mixují, o dva roky méně spolu produkují. Dosud vydali jeden mistrovsky provedený singl "Rue Rouvet" v blízké budoucnosti se ovšem chystají vrhnout na trh celou řadu vynikajících singlů, které zcela jistě upoutají pozornost mnoha milovníků kvalitní hudby. Duplex 100 jsou residenty party série Minimal Dancin´ , kam si zvou ty nejlepší DJs a live acty z oblasti minimal house music. Výtečný ping pong DJ styl funky Francouzů má nálepku "straight - forward - funky - get - your - ass - shakin´ - minimal house" Tady zřejmě není co dodat.
Aktuální singl: "Rue Rouvet" (Popular Organization POP T005/01.2003)
Orion Hall 21.11.2003 v hale F brněnského výstaviště představí špičkové umělce, vynikající producenty, mistry mixu. Velmi pečlivě jsme pro vás vybrali sestavu, která tady ještě nebyla, line up podzimní OH představuje kompaktní vysoce kvalitní celek. Opět, jak je u Orion Hall dobrým zvykem, na vás čeká několik premiérových vystoupení a to jak v případě DJ setů, tak live actů. Nejvýraznějšími postavami v line upu jsou britský uragán Regis a Američan Robert Hood jeden z hlavních zakladatelů a představitelů Detroitského techna. Robert Hood tvoří techno s citem a duší, úspěšně používá nové postupy a nejmodernější technologie. Nahrával a nahrává pro kultovní Metroplex, francouzský Logistic Johna Thomase, Axis Jeffa Millse, Duet, Peacefrog, rakouský label Cheap, berlínský Tresor, Drama, Hardwax a především vlastní excelentní M-Plant Aktivně remixuje pro Radikal Fear, Deconstruction, Force Inc., Sublime, Trax a Fusion Technology Records, vystupuje pod pseudonymy Floorplan, Monobox, Hood Scientific, Inner Sanctum a The Vision, dosud vydal desítky singlů a šest vynikajících alb. Přínos Roberta Hooda taneční scéně leží také v založení projektu Underground Resistance spolu s Jeff Millsem a Mike Banksem, jejich vliv a nahrávky zásadním způsobem změnily tvář moderního techna do nějž vnesli jiskru kreativní energie. Poskytli infusi prvků acidu a industrialu do vyčpělého Chicago house a Detroit techna s dětskými nemocemi. Radikální promo a estetický postoj UR se nesmazatelně vtiskly do techno undergroundu. Hood s Millsem opustili Underground Resistance v roce 1992, odstěhovali se do New Yorku kde se následně věnovali svým projektům. Robert Hood založil v roce 1994 M-Plant, díky němu si můžeme vychutnávat perly "Internal Empire", "Music Data" nebo "Moveable Parts". Postupem času se Robert Hood vymanil z undergroundu, i když duší je stále nezávislý, svobodomyslný a nadále se otevřeně vyjadřuje k dění v umění a ekonomice, zvláště pak k činnosti různých hnutí, která svou činností ohrožují městské komunity, podařilo se mu oslovit mnohem širší vrstvy posluchačů. Debutní album "Point Blank" na značce Peacefrog předkládá hypnotickou hudbu se značnou hloubkou, nejnovější LP "Wire To Wire" to je nejvyšší úroveň sofistikované elektronické taneční hudby.
Z tohoto výčtu je zcela jasné, že k nám míří skutečně významná osobnost, umělec se značným vlivem na celosvětovou elektronickou taneční scénu. Robert Hood jako jeden z mála současných DJů aktivně využívá možnosti, které nabízí moderní technologie, nezůstává stát na místě jako mnoho jeho slavných kolegů, kteří žijí z úspěchů minulosti, naopak se nebojí experimentovat a to vždy s výborným finálním efektem.
V průběhu následujících týdnů, zbývajících do Orion Hall vám v pravidelných intervalech představíme všechny umělce, kteří vystoupí v hale F i na druhém, minimal flooru. Můžete se těšit na rozhovory a profily Roberta Hooda, Regise, Functiona, Steve Bicknella, Duplex 100, Subsista, Tibora, Hydeho, Kaiser Sozeho. Všechny exklusivní rozhovory vám přinesou vaše oblíbené taneční servery a časopisy. Již brzy se dočkáte prvních, zajímavých informací o party letošního podzimu, Orion Hall.
David Sumner aka Function/Portion Reform: New York City
Hudební osobnost Davida Sumnera (aka Function) se vyvíjí jak na poli DJingu tak v produkční oblasti. David je jedním z nejvlivnějších, nejvíce respektovaných DJs a producentů New Yorského undergroundu, zároveň je známý po celém světě jako výrazný talent současné, původní, originální elektronické taneční hudby. Sumnerův styl v sobě snoubí prvky raného techna, acid house, industrial, new wave a electra, to vše precizně spojené v unikátním mixu ryzího underground techna. Především osobitým výběrem a podáním poutá Function pozornost publika, sety ozvláštňuje přidáváním experimentálních ploch a nejdiskriminovanějších hudebních stylů.
Functionova bohatá diskografie zahrnuje jak US, tak zahraniční produkce. David debutoval v roce 1996 na Synewave Damona Wilda. Brzy pokračoval, navázal spolupráci s techno labely Downwards, Theory a Integrale, zároveň založil vlastní značky Infrastructure, CTRL a Dialect. Umělecky je Function přijímán jak kritikou tak publikem. Psali o něm a rozhovory s ním dělaly vyhlášené magazíny DVOX, Muzik UK, Mixmag UK, Mixer, Magic Feet, Overload, XLR8R, URB, Flyer.
Sumnerovy produkce s nadšením přijímají techno puristé po celém světě, často se ukazují v playlistech a chartech top DJs Jeff Mills, Surgeon, Richie Hawtin nebo Carl Cox.
Function pracoval na mnoha projektech, vytvořil také celou řadu remixů pro umělce typu Regis, Ben Sims a Damon Wild. Zasvěceným je dobře známý jako hlavní postava spolku Portion Reform což je experimentální techno projekt britského kultovního labelu Downwards.
V uplynulých letech David Sumner organizoval parties Substance v New York City, zde představuje svůj typický sound a hudební vize. Ideologie Substance se silně soustředí na hudební integritu, unikátní směs multi-media efektů a světových DJs. Na akcích vystupovali live nebo za gramofony zásadní postavy elektronické scény, Regis, Jeff Mills, Surgeon, James Ruskin, Steve Bicknell, Oliver Ho a Ben Sims.
Největší pravidelná domácí techno konference se vrací, aby vám 21.11.2003 představila bombastický program v absolutně nové hale F na Brněnském výstavišti.
Hudební genialita, revoluční postupy a techno vizionářství jsou společným jmenovatelem fascinujících setů pionýra amerického techna Roberta Hooda, jeho tak zvaný semi-live program vás v české premiéře uchvátí nebývalou silou a připraví vám nezapomenutelný zážitek.
Všem českým clubberům dobře známý britský rebel, elektronický punker, live uragán Regis vystoupí poprvé na Orion Hall.
Steve Bicknell neboli mistr Lost.Cosmic předvede své typicky kmenově rituální techno a druhý host z USA, známý jako Function, obohatí line-up podzimní Orion Hall exklusivním, pro něj neobvyklým DJ setem plným brilantního, aktuálního techna "made in New York".
DJ Hyde a rezident Orion Hall Kaisersoze otevřou vynikající line-up žhavé adeptky na party roku 2003.
Druhý, minimal stage, tentokrát umístěný do originálního, neobvyklého prostoru, vyšperkují svou účastí slovenský mistr zvuku a mixů Tibor, stále lepší Subsist, Aleph a z Paříže přiletí DJ/producentské duo Duplex 100 se svým dech beroucím minimal house stylem v energickém ping pong servisu.
Orion Hall vám tradičně zazní na luxusním sound systému EAW, zjeví se vám opět v neuvěřitelné světelné, audiovizuální a laserové show a připraví vám komfort na který se lehko zvyká!
Poznačte si: pátek 21.11.2003 - pavilon F, BVV Brno - Orion Hall.