PARTYINFO
DECADANCE - TSUNAMI
Datum konání: |
20.09.2002 - pátek |
Místo konání: |
Liberec - KD |
DJs: |
techno stage: Inigo Kennedy (UK), Ladida, Orbith, Agent, Džejár, Skipworker, Paul Silver jungle, dnb stage: Koogi, IM Cyber, Philip TBC, Ghonzales trance/house stage: Little Lui (SK), Petr Holman aka Holmi, Begin of The End - live, Daiff Cooker, Chris Bau |
Info: |
http://www.crystalhouse.cz... |
Popis: |
videoprojekce by DílnaFilm start 20:00 |
Rozhovor s Inigo Kennedym
Co je u tebe nového?
Mnoho věcí. Právě jsem dokončil Asymetric 009 a 010 a jsou na ně dobré ohlasy. Takže doufám, že budou vydány ještě před koncem roku. Potom se budu věnovat tvorbě celého Asymetric alba, nebo mixovanému CD. Také se začínám zaměřovat na projekt elektronické hudby, ale zatím mi chybí mnoho detailů. Tak uvidíme!
Jsem ve spojení také s mnoha dalšími vydavatelstvími jiných labelů, ale nic není ještě definitivní. Nejlépe je sledovat mé webové stránky: www.inigokennedy.co.uk.
Hrál jsi někde na openair festivalu? Kde se ti nejvíce líbilo?
Ne, nehrál jsem na žádném festivalu. Měl jsem dá se říci "tiché léto" - něco jako pauzu, chtěl jsem se koncentrovat na jiné věci. Všeobecně vzato nehraji na mnoha velikých vystoupeních, nikdy si je totiž tolik neužiji. Ale viděl jsem, že v Čechách byla spousta open air festivalů a mnoho z nich vypadalo opravdu perfektně! Takže možná příští rok - kdo ví.
Kde budeš hrát v blízké budoucnosti? Máš nějakou party, kam se těšíš?
Mám mnoho možností, jako vždy! V příštím roce bych se rád koncentroval více na CZ, SK, Maďarsko a přilehlé oblasti. Nějaká vystoupení jsou i v Německu, Rakousku a také něco v UK, což je velmi neobvyklé. Dále je také v jednání návrat do Austrálie, kde chci udělat malou tour, bude to velmi cool! Navštívím také Japonsko, což je věc, kterou jsem chtěl udělat již dávno.
Team, který dělá animaci na akcích Decadece, se právě vrátil z Londýna z klubu The Slimelight, znáš jej? Hrál jsi někdy v tomto klubu?
Znám tento klub, ale nedostal jsem šanci jezdit sem velmi často, alespoň v posledních letech. Navštěvoval jsem hodně industrial (emb) kluby v Londýně a Manchesteru (kde jsem pět let studoval na universitě). Byla to část mého začlenění do techna.
Budeš v Liberci hrát s českou techno špičkou. Znáš nějaké české DJs? Jaký je tvůj názor na jejich hraní?
Jistěže znám mnoho lidí! To je také jedna z příčin, proč se tak často vracím do této části světa - mám zde mnoho přátel. DJs z této oblasti jsou jedni z nejvíce odevzdaných, pracovitých a vášnivých lidí, které znám, což je perfektní věc! Mám rád všechny lidi hrající na techno stage a mnoho i z d'n'b stage na Decadance party - někteří z těchto lidí jsou mými dobrými přáteli, takže si myslím, že to bude opravdu velmi zábavná noc!
Hraješ zde jako první zahraniční techno hvězda. Co bys vzkázal lidem, kteří se na tebe přijdou podívat? Co od tebe mohou očekávat?
Těšte se na to, protože jsem! Ahoj!
Biografie - Inigo Kennedy (UK)
Rozhovor s Inigo Kennedym k páteční Decadance - Tsunami.
Mnoho věcí. Právě jsem dokončil Asymetric 009 a 010 a jsou na ně dobré ohlasy. Takže doufám, že budou vydány ještě před koncem roku. Potom se budu věnovat tvorbě celého Asymetric alba, nebo mixovanému CD. Také se začínám zaměřovat na projekt elektronické hudby, ale zatím mi chybí mnoho detailů. Tak uvidíme!
Jsem ve spojení také s mnoha dalšími vydavatelstvími jiných labelů, ale nic není ještě definitivní. Nejlépe je sledovat mé webové stránky: www.inigokennedy.co.uk.
Hrál jsi někde na openair festivalu? Kde se ti nejvíce líbilo?
Ne, nehrál jsem na žádném festivalu. Měl jsem dá se říci "tiché léto" - něco jako pauzu, chtěl jsem se koncentrovat na jiné věci. Všeobecně vzato nehraji na mnoha velikých vystoupeních, nikdy si je totiž tolik neužiji. Ale viděl jsem, že v Čechách byla spousta open air festivalů a mnoho z nich vypadalo opravdu perfektně! Takže možná příští rok - kdo ví.
Kde budeš hrát v blízké budoucnosti? Máš nějakou party, kam se těšíš?
Mám mnoho možností, jako vždy! V příštím roce bych se rád koncentroval více na CZ, SK, Maďarsko a přilehlé oblasti. Nějaká vystoupení jsou i v Německu, Rakousku a také něco v UK, což je velmi neobvyklé. Dále je také v jednání návrat do Austrálie, kde chci udělat malou tour, bude to velmi cool! Navštívím také Japonsko, což je věc, kterou jsem chtěl udělat již dávno.
Team, který dělá animaci na akcích Decadece, se právě vrátil z Londýna z klubu The Slimelight, znáš jej? Hrál jsi někdy v tomto klubu?
Znám tento klub, ale nedostal jsem šanci jezdit sem velmi často, alespoň v posledních letech. Navštěvoval jsem hodně industrial (emb) kluby v Londýně a Manchesteru (kde jsem pět let studoval na universitě). Byla to část mého začlenění do techna.
Budeš v Liberci hrát s českou techno špičkou. Znáš nějaké české DJs? Jaký je tvůj názor na jejich hraní?
Jistěže znám mnoho lidí! To je také jedna z příčin, proč se tak často vracím do této části světa - mám zde mnoho přátel. DJs z této oblasti jsou jedni z nejvíce odevzdaných, pracovitých a vášnivých lidí, které znám, což je perfektní věc! Mám rád všechny lidi hrající na techno stage a mnoho i z d'n'b stage na Decadance party - někteří z těchto lidí jsou mými dobrými přáteli, takže si myslím, že to bude opravdu velmi zábavná noc!
Hraješ zde jako první zahraniční techno hvězda. Co bys vzkázal lidem, kteří se na tebe přijdou podívat? Co od tebe mohou očekávat?
Těšte se na to, protože jsem! Ahoj!
Biografie - Inigo Kennedy (UK)
Narodil jsem se v severním Londýně v roce 1972. Od svých dvou let jsem si hrál s Fischerovou cenou a většinu svého času jsem trávil rozebíráním různých elektronických přístrojů nebo počítačů. Proměňoval jsem prostředí kolem sebe v laboratoř.
V době raného dospívání ve mně sílila vášeň pro elektronickou hudbu - poslouchal jsem různé věci od Jean Michela Jarreho a Depeche Mode až k Howardu Jonesovi. Vždycky mě více než skladby samotné zajímaly přístroje a nástroje použité při nahrávání. Usiloval jsem o to, abych si jednou mohl pořídit Yamahu DX7.
Koncem osmdesátých let jsem se zajímal o první vlnu hip hop, když se rozvíjela do více experimentálního a elektronického formátu. Mantronix 'Bassline' zůstává mým trvalým favoritem. Byl jsem inspirován '19' Paula Hardcastla, kterou jsem poprvé slyšel v hip hop show na Radio One. Tím začalo období experimentů s 'tape-dubbing' a levnými kytarovými efekty.
Poté následovala energie z "acid house" a "break-beat hardcore", což bylo přirozeným následkem a zasadilo tak pevné kořeny toho, co se později stalo velkou vášní pro techno.
Během této doby jsem byl fanatický do všech druhů obskurních alternativ, industriální a elektronické hudby a zároveň jsem trávil mnoho času prohledáváním nahrávek a hledáním neobvyklých materiálů. Poslech show Johna Peela na Radio One se pro mě stalo pravidelným zdrojem inspirace a od nedávné doby John Peel pravidelně uvádí mé nahrávky ve svých show.
V Manchesteru jsem strávil následující čtyři roky. Léta 1992 až 1996 jsem prožil na UMIST studiem elektronického inženýrství. Specializoval jsem se na zpracování digitálního signálu a rozvíjel jsem své zájmy o teorii čísel. Pořízení digitálního vybavení bylo hlavním cílem pro studio, které jsem budoval.
Akvizice Roland D-50 and Casio FZ-1 v roce 1994 a sestavení mixu a filtrovací jednotky v domácích podmínkách vedlo ke skutečnému začátku produkce techno. Toto období vrcholilo získáním Fosters Ice Breaker za techno v roce 1996 během Techno show Johny Berryho na Kiss 102 v Manchesteru. Získání ceny uspíšilo mé první vydání 'The Bond EP' v červnu 1996.
S vědomím tohoto úspěchu a s otevřenými dveřmi před sebou jsem začal svými materiály zásobovat Karla O'Connora (Regis) v Downwards a patrně toto vyústilo v mé první skutečné vystoupení, když se ZET (nyní sesterská značka Downwards) stalo domovem mému druhému vydání 'Automation Makers Art'. Vydání, které se stalo jakousi kultovní nahrávkou takového rozměru, že je ve Slovinsku známa jako 'pračka'. Další EP a dvojbalení bylo vydáno ZET před spuštěním dalších projektů. ZET skončilo v roce 1998.
Přibližně ve stejné době se rozvinulo mé přátelství s Umekem ze Slovinska. Pracovali jsme spolu v ZET a s jeho vlivem a několika vydáními pod jeho značkou Expire jsem začal budovat velmi silný vztah k Východní Evropě a pokračuji v něm dodnes.
Podpora a spolupráce s Karlem (O'Connorem), Petem (Suttonem) a nyní i s Tonym (Soaresem-Vierrou) a s Integrale Muzique pokračovala a rozvíjela se spolu s mnoha mými vydanými tituly.
Počátkem roku 1997 se objevilo několik pseudonymů, aby podpořily řadu různých projektů - od průmyslových zvuků Tomito Satoriho na výstavě a Helki Torsnuma na Sheer k mým experimentálním produktům jako Reducer on Instillation. Těchto několik zástupných identit získalo řadu úspěchů a nadále se rozvíjejí.
Během doby došlo k důležitému setkání s Marco Lenzim v prodejně Eukatech Record v Londýně a to vedlo k sérii vydání pod značkou Molecular Recordings včetně několika EP, ke spolupráci a vzájemné výměně textů.
Série PA dobře přijímaných v klubech po celé Británii během let 1996 a 1997 jako např. The Orbit in Leeds vedla ke kontaktům s dalšími lidmi včetně Mika Humphriese a Johny Nuccla (Cold Dust atd.). To vše vyústilo ve vydání EP 'The VZ Era' pod značkou Red Seal.
Před návratem do Londýna jsem dokončil svá studia v Manchesteru. Získal jsem podporu od Colina Favera, který měl několik vystoupení na Londnské stanici Kiss 100, a od Brendy Russelové, která mě okamžitě seznámila s Timem Taylorem a s Missile Records.
Missile Records nadále hrají většinu skladeb mé produkce a já úzce spolupracuji s Timem na řadě projektů pro Missile and Fear Of Music - obě vydání plus pohled do zákulisí výroby a střihu. Dnes jsou moje vydaní "Špagetyfikace" a "dvojitá 10" považována za jedny z nejpodivnějších nahrávek vydaných pod z míněnou značkou.
Během následujících let se produkce zvyšovala v souvislosi s mnoha projekty pod různými značkami - např.: Missile, Molecular, Red Seal, Potential, Exhibit, Instillation, Sheer, Expire, Urban Substance, Morpheus and Electracom včetně remixů pro Space DJz a Roberta Armaniho.
V současnosti jsem plně oddán své vlastní značce Asymmetric. Jde o značku speciálně vytvořenou v roce 1999 pro mé produkty. Je to domov mé nejosobnější hudby a vydání přijatých současně s kritickými i tanečními poznámkami.
Společně s výše uvedeným rychle narůstá světový program DJ - zahrnuje Brazílii, Detroit, Německo, Španělsko, Itálii, Británii, Francii, Belgii, Chorvatsko, Nizozemí, Švédsko, Island, Irsko, Severní Irsko, Portugalsko, Rakousko, Slovinsko, Slovensko, Česká republika, Bulharsko, Jižní Afrika, Singapur, Austrálie, Izrael, atd...
Na cestě ke stému vydání a s řadou velkých projektů před sebou v nedaleké budoucnosti vypadají věci naprosto skvěle...
Decadance - Tsunami
Narodil jsem se v severním Londýně v roce 1972. Od svých dvou let jsem si hrál s Fischerovou cenou a většinu svého času jsem trávil rozebíráním různých elektronických přístrojů nebo počítačů. Proměňoval jsem prostředí kolem sebe v laboratoř.
V době raného dospívání ve mně sílila vášeň pro elektronickou hudbu - poslouchal jsem různé věci od Jean Michela Jarreho a Depeche Mode až k Howardu Jonesovi. Vždycky mě více než skladby samotné zajímaly přístroje a nástroje použité při nahrávání. Usiloval jsem o to, abych si jednou mohl pořídit Yamahu DX7.
Koncem osmdesátých let jsem se zajímal o první vlnu hip hop, když se rozvíjela do více experimentálního a elektronického formátu. Mantronix 'Bassline' zůstává mým trvalým favoritem. Byl jsem inspirován '19' Paula Hardcastla, kterou jsem poprvé slyšel v hip hop show na Radio One. Tím začalo období experimentů s 'tape-dubbing' a levnými kytarovými efekty.
Poté následovala energie z "acid house" a "break-beat hardcore", což bylo přirozeným následkem a zasadilo tak pevné kořeny toho, co se později stalo velkou vášní pro techno.
Během této doby jsem byl fanatický do všech druhů obskurních alternativ, industriální a elektronické hudby a zároveň jsem trávil mnoho času prohledáváním nahrávek a hledáním neobvyklých materiálů. Poslech show Johna Peela na Radio One se pro mě stalo pravidelným zdrojem inspirace a od nedávné doby John Peel pravidelně uvádí mé nahrávky ve svých show.
V Manchesteru jsem strávil následující čtyři roky. Léta 1992 až 1996 jsem prožil na UMIST studiem elektronického inženýrství. Specializoval jsem se na zpracování digitálního signálu a rozvíjel jsem své zájmy o teorii čísel. Pořízení digitálního vybavení bylo hlavním cílem pro studio, které jsem budoval.
Akvizice Roland D-50 and Casio FZ-1 v roce 1994 a sestavení mixu a filtrovací jednotky v domácích podmínkách vedlo ke skutečnému začátku produkce techno. Toto období vrcholilo získáním Fosters Ice Breaker za techno v roce 1996 během Techno show Johny Berryho na Kiss 102 v Manchesteru. Získání ceny uspíšilo mé první vydání 'The Bond EP' v červnu 1996.
S vědomím tohoto úspěchu a s otevřenými dveřmi před sebou jsem začal svými materiály zásobovat Karla O'Connora (Regis) v Downwards a patrně toto vyústilo v mé první skutečné vystoupení, když se ZET (nyní sesterská značka Downwards) stalo domovem mému druhému vydání 'Automation Makers Art'. Vydání, které se stalo jakousi kultovní nahrávkou takového rozměru, že je ve Slovinsku známa jako 'pračka'. Další EP a dvojbalení bylo vydáno ZET před spuštěním dalších projektů. ZET skončilo v roce 1998.
Přibližně ve stejné době se rozvinulo mé přátelství s Umekem ze Slovinska. Pracovali jsme spolu v ZET a s jeho vlivem a několika vydáními pod jeho značkou Expire jsem začal budovat velmi silný vztah k Východní Evropě a pokračuji v něm dodnes.
Podpora a spolupráce s Karlem (O'Connorem), Petem (Suttonem) a nyní i s Tonym (Soaresem-Vierrou) a s Integrale Muzique pokračovala a rozvíjela se spolu s mnoha mými vydanými tituly.
Počátkem roku 1997 se objevilo několik pseudonymů, aby podpořily řadu různých projektů - od průmyslových zvuků Tomito Satoriho na výstavě a Helki Torsnuma na Sheer k mým experimentálním produktům jako Reducer on Instillation. Těchto několik zástupných identit získalo řadu úspěchů a nadále se rozvíjejí.
Během doby došlo k důležitému setkání s Marco Lenzim v prodejně Eukatech Record v Londýně a to vedlo k sérii vydání pod značkou Molecular Recordings včetně několika EP, ke spolupráci a vzájemné výměně textů.
Série PA dobře přijímaných v klubech po celé Británii během let 1996 a 1997 jako např. The Orbit in Leeds vedla ke kontaktům s dalšími lidmi včetně Mika Humphriese a Johny Nuccla (Cold Dust atd.). To vše vyústilo ve vydání EP 'The VZ Era' pod značkou Red Seal.
Před návratem do Londýna jsem dokončil svá studia v Manchesteru. Získal jsem podporu od Colina Favera, který měl několik vystoupení na Londnské stanici Kiss 100, a od Brendy Russelové, která mě okamžitě seznámila s Timem Taylorem a s Missile Records.
Missile Records nadále hrají většinu skladeb mé produkce a já úzce spolupracuji s Timem na řadě projektů pro Missile and Fear Of Music - obě vydání plus pohled do zákulisí výroby a střihu. Dnes jsou moje vydaní "Špagetyfikace" a "dvojitá 10" považována za jedny z nejpodivnějších nahrávek vydaných pod z míněnou značkou.
Během následujících let se produkce zvyšovala v souvislosi s mnoha projekty pod různými značkami - např.: Missile, Molecular, Red Seal, Potential, Exhibit, Instillation, Sheer, Expire, Urban Substance, Morpheus and Electracom včetně remixů pro Space DJz a Roberta Armaniho.
V současnosti jsem plně oddán své vlastní značce Asymmetric. Jde o značku speciálně vytvořenou v roce 1999 pro mé produkty. Je to domov mé nejosobnější hudby a vydání přijatých současně s kritickými i tanečními poznámkami.
Společně s výše uvedeným rychle narůstá světový program DJ - zahrnuje Brazílii, Detroit, Německo, Španělsko, Itálii, Británii, Francii, Belgii, Chorvatsko, Nizozemí, Švédsko, Island, Irsko, Severní Irsko, Portugalsko, Rakousko, Slovinsko, Slovensko, Česká republika, Bulharsko, Jižní Afrika, Singapur, Austrálie, Izrael, atd...
Na cestě ke stému vydání a s řadou velkých projektů před sebou v nedaleké budoucnosti vypadají věci naprosto skvěle...
Decadance - Tsunami
Kéž by všem nadělaly povodně podobně nicotné problémy jako nám!
Následující řádky jsou spíš k pousmání nebo výzvou ke spolupráci předvídačům budoucnosti a podobným silám.
Kdo již zažil párty jménem Decadance ví, že noc je vždy nějak stylizovaná (prostě si tam na něco hrajem) a v tomto duchu se mezi sety ozývá hlas průvodce, ducha DECADENCE. Když jsme na začátku prázdnin vymýšleli, kam se vydáme v září, napadla nás spousta blbostí, ale vyhrál koncept DECADANCE TSUNAMI.
Duch DECADANCE měl vyslat prostřednictvím svých ztělesnění (DJs) několik dávek energie, která spustí vlny Tsunami a ty spláchnou zlenivělé Liberečany. Jediným bezpečným místem bude... světe div se, Dům Kultury.
Hlas ducha by vycházel z hrozivého hřmotu mořských vln a bouřky. Náladu by dokreslovaly velké ventilátory a několik skrz ně namířených stroboskopů k tomu projekce sehnaná z muzea Tsunami v Japonsku atd.
V podobném duchu by se nesla reklama na rádiích i motiv plakátů a flyerů.
No a pak se udál ten průšvih...
A koncept se stal dooost cynickým. Takže se předělává, co ještě předělat lze. Název už bohužel ne, ten už se tiskne v několika periodicích.
Myslíme, že budeme první, kdo použije vlny Tsunami tak překvapivým způsobem, jak se to nyní rýsuje.
Hodně hustý je též fakt, že výše zmíněné efekty s pozváním Ducha DECADANCE měl do svého setu na BEE FREE míchat Daiff Cooker.
Závěr? Uvažujeme, že další párty už budeme pojmenovávat pouze podle lučních květin. :)
Necítíme se být Sybilou, ale kdyby se někdy objevila třeba DECADANCE Taifun nebo DECADANCE Hurikán, tak nás preventivně zastřelte.
techno stage:
20:00 - 21:00 Paul Silver (clubber.sound)
21:00 - 22:30 Skipworker (g productions)
22:30 - 00:00 Agent (techno.CZ)
00:00 - 01:30 Ladida (wax)
01:30 - 03:00 Džejár (dc promo)
03:00 - 04:30 Inigo Kennedy (UK)
04:30 - 06:00 Orbith (bassline)
dnb/jungle stage:
21:00 Ghonzales
23:00 Koogi
01:00 IM Cyber
03:00 Philip TBC
04:30 - 06:00 DJ obíhačka
trance/house stage:
21:00 - 22:30 Chris Bau
22:30 - 00:30 Daiff Cooker
00:30 - 02:30 Little Lui (SK)
02:30 - 04:00 The Begin of The End - live
04:00 - 06:00 Petr Holman aka Holmi
Několik vydatných polínek avizuje přihodit do podzimních tanečních ohňů i Crystal House, jehož dvě podzimní Decadance (20.9. a 16.11.) přivítají v Liberci jména jako Inigo Kennedy a Headroom DJs. Z domácích kromě rezidentky Ladidy uslyšíte Orbitha, Agenta, Koogiho, IM Cyber, Ghonzalese a další. Že povodně dělaly čárky přes rozpočet promotérům i v Liberci se dočtete zde.
Následující řádky jsou spíš k pousmání nebo výzvou ke spolupráci předvídačům budoucnosti a podobným silám.
Kdo již zažil párty jménem Decadance ví, že noc je vždy nějak stylizovaná (prostě si tam na něco hrajem) a v tomto duchu se mezi sety ozývá hlas průvodce, ducha DECADENCE. Když jsme na začátku prázdnin vymýšleli, kam se vydáme v září, napadla nás spousta blbostí, ale vyhrál koncept DECADANCE TSUNAMI.
Duch DECADANCE měl vyslat prostřednictvím svých ztělesnění (DJs) několik dávek energie, která spustí vlny Tsunami a ty spláchnou zlenivělé Liberečany. Jediným bezpečným místem bude... světe div se, Dům Kultury.
Hlas ducha by vycházel z hrozivého hřmotu mořských vln a bouřky. Náladu by dokreslovaly velké ventilátory a několik skrz ně namířených stroboskopů k tomu projekce sehnaná z muzea Tsunami v Japonsku atd.
V podobném duchu by se nesla reklama na rádiích i motiv plakátů a flyerů.
No a pak se udál ten průšvih...
A koncept se stal dooost cynickým. Takže se předělává, co ještě předělat lze. Název už bohužel ne, ten už se tiskne v několika periodicích.
Myslíme, že budeme první, kdo použije vlny Tsunami tak překvapivým způsobem, jak se to nyní rýsuje.
Hodně hustý je též fakt, že výše zmíněné efekty s pozváním Ducha DECADANCE měl do svého setu na BEE FREE míchat Daiff Cooker.
Závěr? Uvažujeme, že další párty už budeme pojmenovávat pouze podle lučních květin. :)
Necítíme se být Sybilou, ale kdyby se někdy objevila třeba DECADANCE Taifun nebo DECADANCE Hurikán, tak nás preventivně zastřelte.
techno stage:
20:00 - 21:00 Paul Silver (clubber.sound)
21:00 - 22:30 Skipworker (g productions)
22:30 - 00:00 Agent (techno.CZ)
00:00 - 01:30 Ladida (wax)
01:30 - 03:00 Džejár (dc promo)
03:00 - 04:30 Inigo Kennedy (UK)
04:30 - 06:00 Orbith (bassline)
dnb/jungle stage:
21:00 Ghonzales
23:00 Koogi
01:00 IM Cyber
03:00 Philip TBC
04:30 - 06:00 DJ obíhačka
trance/house stage:
21:00 - 22:30 Chris Bau
22:30 - 00:30 Daiff Cooker
00:30 - 02:30 Little Lui (SK)
02:30 - 04:00 The Begin of The End - live
04:00 - 06:00 Petr Holman aka Holmi